Tüm Konularımız
Ah Kadınlar

Ah Sarışınlar Ah

Ah Şu Kadınlar

Allahtan Erkeğim

Allahtan Kadınım

Annelerimiz

Aramızdaki Farklar

Aşk Nedir?

Bikini Hakkında

Bir Erkeğin Duası

Bir Kadının Duası

Bir Kadın Erkeği Nasıl Öldürür

Bizi Reddetme Cümleleri

Bizi Severler?

Bizi Sinir Etme Yöntemleri

Bu Evlilik Doğaya Aykırı

Bunları Yapın

Burcundan Tanıyın

Delikanlının El Kitabı

Diyaloglara Bakın

Erkek Severse

Erkeğin Evrimi

Erkekler Bakın

Erkek Çeker

Evlenilecek Kız

Evlilik Üzerine

Evlenme Nedenleri

Eyvah Neyapcam

Günlük

Hangi Erkekle Çıkılmaz

İşte Kadınlar

Kadın Nasıl Mutlu Olur

Kadın Milleti

Kadının Kimyası

Kadınları Mutlu Etme Yolları

Kadınların Yaş Dönemleri

Kanıtlanmış Bilgiler

Kral Ve Eşleri

Kral Ve Sorusu

Neolur Geri Dön

Sarışın Kaza Yaparsa

Şeytan & Kadın



Enlaces
editame
editame
editame
editame


Enlaces
editame
editame
editame
editame
<$BlogItKADINLARIN ERKEKLERİ REDDETME CÜMLELERİnt>
<$BlogIt
Kadınların erkekleri reddetme cümleleri

Arkadaş kalalım.
(Benim yanımda ol da erkek arkadaşlarımın neler yaptıklarını anlatacak bir adamım olsun.)

Şu sıralar kariyerime konsantreyim.
(İş yapmak bile seninle birlikte olmaktan daha ilginç.)

Sorun senden değil, benden kaynaklanıyor.
(Sorun senden kaynaklanıyor.)

Aynı işyerinde çalıştığım biriyle çıkamam.
(Aslında sadece aynı güneş sisteminde olsak da seninle olmam.)

Bir başkasını seviyorum.
(Evde kedimi okşar, pasta börek yerim.)

Hayatım şu anda karmakarışık.
(Eve gideceğiz ve eski erkek arkadaşım gelecek, olay çıkacak.)

Seni düşünemiyorum.
(Çirkinsin.)

Seni ağabeyim gibi severim.
(Saz heyetinde ondördüncü keman.)

Olmadığı için üzgünüm; ama lütfen arkadaş kalalım.
(İstediğin sey mümkün değil. Ama yanımda olmaya devam et. Beni evime getirip götürecek, güldürüp-eğlendirecek, eğlence yerlerinde eşlik edecek, faturalarımı yatıracak ve tamirat işlerimi yapacak birisine ihtiyacim var. Merak etme; bir erkek arkadaşım olduğunda da arada sırada ararım seni.)

Ama ben seni kardeşim gibi görüyorum.
( Bir daha asla bu konuyu gündeme getirme.)

Duygusal sorunlarım var; önce onları çözümlemem gerek.
(Senden başka birkaç kişi daha istiyor; ama bir türlü karar veremiyorum.)

Böyle bir ilişki için henüz hazır değilim.
(Henüz alemlerin tadını yeterince çıkaramadım. Beraber olmak istediğim birkaç yüz kişi daha var. Beklemeye devam et. Daha iyisini bulamazsam belki gelirim...)

Seni yeterince tanımıyorum.
(Tipin falan tamam ama ya diğer özelliklerin? Araba senin üzerine mi? Evin-yazlığın var mı? Kaç para kazanıyorsun? Bankada paran var mı, vs...)

Ben de seni istiyorum. Ama şimdi olmaz. Zamana bırak.
(Saz heyetinde onsekizinci keman olarak çalmaya devam et. Gencim, güzelim, çekiciyim. Bunların tadını en dibine kadar çıkarmak istiyorum; diger taraftan senden daha iyi birisini bulamamaktan da kaygılanıyorum. Arada sırada koklatırım ama daha fazlasını isteme. Selülitlerim - gözaltı torbalarım ortaya çıktığında ve rekabet edemez duruma geldiğimde senin olacağım. Yersen...)

Seni seviyorum. Ama ben çok seçici birisiyim; kolay kolay beğenmem. Hemen karar vermemi bekleme.
( Ben İngiltere kraliçesinin soyundan geliyorum. Bana layık olmak çok zordur. Superman - Brad Pitt - Prens Rainer - Bill Gates karışımı bir erkek arıyorum. Güç, karizma, zenginlik, zeka, statü, fizik, kimya, falan hepsi birarada olmalı. Kız kurusu olmak pahasına da olsa arayacağım. Eğer bulamazsam can simidim olursun, değil mi kerizciğim?..)

Ama aramızda çok yaş farkı var.
(Şimdilik idare ediyorsun ama ileriki yıllarda göstereceğin performans konusunda ciddi endişelerim var...Cukka tamam ama yetmez ki... )

Seni bu anlamda hiç düşünmemiştim.
(Senin pipin mi vardı yahu?..)

Hayatım şu anda karmakarışık, ısrar etme.. Ben seni ararım.
(Birkaç erkeği aynı anda idare ediyorum. Fazla kurcalama. Habersiz eve gelmeye falan da kalkma, ikimiz de dayak yeriz valla... )

Aşk bana göre değil...
( Kendime güvenim yok. Bir ilişki sürdürmek için çaba harcamaktansa evde TV izleyip, pasta-börek yerim. Nasısa ailem zamanı gelince birisini bulur.)

Ben nişanlıyım.
(Ne güzel eğleniyorduk. Neden üzerime geldin ki sanki. Sonunda doğruyu söylemek zorunda kaldım işte...)

Evet, istiyorum.
(Dürüst bir kadın)

Hayır, istemiyorum.
(Dürüst bir kadın daha)






Free Web Counter

DEFA OKUNMUŞTUR
Yazan <$BlogItHakan BEKARref="<$BlogIthttp://hakanabi.blogspot.com/2007/09/kadinlarin-erkekleri-reddetme-cmleleri.html"permanent link"><$BlogIt08:10nt> p>

<$BlogIt0/h4>

<$BlogItYorum Gönderp>


Haftanın Fıkrası
Kadının biri, 46 yaşındayken kalp krizi geçiriyor ve hastaneye kaldırılıyor. Ameliyat masasındayken, ölüme yakın, birden bi r Hayal görüyor. Azraili görüyor ve soruyor: "Benim saatim geldi mi?" Azrail cevap veriyor: "Hayır, senin daha 43 sene, 2 ay ve de 8 günün var". Narkozdan uyandığında, estetik yaptırmaya karar veriyor. Yüzünü gerdi riyor, dudaklarını doldurtuyor ve de g öğüslerini düzelttiriyor. Kısacası: "Yeniden doğmuş gibi" d aha uzun bir süre yaşayacağını bildiği için şimdi, o kadar ameliyatın değdiğini düşünüyor. Son ameliyattan sonra, hastaneden tamamen yeni bir insan gibi çıkıyor. Tam karşıdan karşıya geçiyor ki, ambülans çarpıyor. Ölüyor. Cenn ette Azrail'e soruyor: "40 seneden daha fazla yaşa yacağımı sanıyordum! Neden o zaman bana o ambülansın çarpmasını sağlayıp b eni öldürttün?" Azrail cevap veriyor: "Kız, ben seni tanıyamadım.. " :))) "

Haftanın Sözü
Bir adam karısına arabasının kapısını tutuyorsa emin olabilirsiniz: Ya arabasi yenidir,ya da karısı!

Enlaces
editame
editame
editame
editame

Image Hosted by ImageShack.us
Bu kampanya nedir? Birleşmiş Milletlerin Açlık Sitesine Girin. Orada Göreceğiniz Sarı Düğmeye Tıklayın.Dünyanın Herhangi bir Yerinde Aç Bir insan Yiyecek Alıyor. Size Hiçbir Maliyeti Yok, Yiyeceğin Parası Reklam Logolarını Görmeniz ile Reklam Yapan Sponsorlar Tarafından Ödeniyor,Tüm Yapacağınız Bu Siteye Girmek ve Yiyecek Bağışla Help Feed The Hungry) Düğmesine TIKLAMAK. Bir Saniye Sürüyor, Günde Sadece Bir Kere Bağışta Bulunabiliyorsunuz.Ve beni her ziyaret edişinizde bu yardımı yapın!